Skip to content

Customer
Service
Team Lead

Over
HiFi Klubben:

HiFi Klubben is een toonaangevende retailer van hoogwaardige audio- en videoapparatuur met winkels en online verkoop in heel Scandinavië en Europa. Wij hebben een passie voor beeld en geluid en zijn toegewijd om onze klanten de beste ervaring te bieden. We zijn nu op zoek naar een betrokken en ervaren Customer Service Team Lead voor onze klantenservice.

Functieomschrijving:

Als Customer Service Team Lead voor het Nederlandse team speel je een centrale rol in het leveren van een  uitstekende service aan alle klanten van HiFi Klubben.

  • Je leidt en motiveert een toegewijd team van klantenservice medewerkers op locatie in Amsterdam.
  • Je bent er verantwoordelijk voor dat het team zijn doelen haalt en zich houdt aan HiFi Klubben‘s hoge standaarden.

Je verantwoordelijkheden
omvatten:

  • Het leiden en ontwikkelen van het klantenservice team, inclusief het plannen en implementeren van opleidings- en ontwikkelingsprogramma's.
  • Ervoor zorgen dat alle vragen van klanten snel, efficiënt en professioneel worden afgehandeld.
  • Het monitoren van de teamprestaties en het rapporteren van de resultaten aan de klantenservice manager.
  • Procedures en processen implementeren en verbeteren om de klanttevredenheid te optimaliseren.
  • Afhandelen van complexe vragen van klanten en, als nodig, geëscaleerde gevallen.
  • Ervoor zorgen dat het klantenserviceteam over de nodige middelen beschikt om hun werk efficiënt uit te voeren.
  • Samenwerken met andere afdelingen om te zorgen voor een samenhangende klantervaring in het hele bedrijf.

Kwalificaties:

  • Ervaring in een leidinggevende functie binnen de klantenservice, bij voorkeur in de detailhandel of een vergelijkbare branche.
  • Uitstekende communicatie- en leiderschapsvaardigheden.
  • Het vermogen om een team te motiveren en door te ontwikkelen.
  • Probleemoplossend vermogen en het vermogen om te gaan met stressvolle situaties.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel gesproken als geschreven.
  • Goede beheersing van de Engelse taal, in woord en geschrift.

Wij
bieden:

  • Een spannende en uitdagende functie in een dynamisch en groeiend bedrijf.
  • De kans om samen te werken met een gepassioneerd en toegewijd team.
  • Een competitief salaris en voordelige secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een inspirerende werkomgeving met een focus op ontwikkeling en welzijn.

Hoe kun je solliciteren? Als je klaar bent om de volgende stap in je carrière te zetten en deel uit te maken van het Nederlandse HiFi Klubben klantenserviceteam, stuur dan je sollicitatie en CV naar Jonathan Magnussen: [email protected]

We horen graag van je!

Maak deel uit van HiFi Klubben en help onze klanten een uitstekende audio-ervaring te bieden!

Recruitmentbureaus en uitzendbureaus hoeven niet te reageren op deze vacature.

Door mijn cv en sollicitatie te sturen, geef ik toestemming om mijn gegevens op de manieren te laten gebruiken die hier worden beschreven.