Bij HiFi Klubben zijn we er rotsvast van overtuigd dat het leven leuker is met goed geluid. En we denken ook dat je niet meer zonder wilt als je het verschil eenmaal hebt gehoord. Daarom krijg je van ons de mogelijkheid om alles eerst thuis in je eigen woonkamer uit te proberen.
Kerstcadeaus: Ruilen tot 28-02-2025
Als je bij ons iets koopt, krijg je 60 dagen bedenktermijn op alle artikelen, of je ze nu online hebt gekocht of in één van onze winkels. De enige uitzondering hierop zijn artikelen die speciaal op maat gemaakt moeten worden en in-ear koptelefoons en in-ear foam tips, waarvan na de levering de verzegeling is verbroken. In-ear en over-ear koptelefoons zijn altijd uit te proberen in onze winkels voordat je tot aanschaf overgaat.De buy & try geldt ook op outlet artikelen.
BLACK DAYS Prijsgarantie - wachten hoeft niet
Van 29 oktober tot Black Days geven we onze leden namelijk Black Days-prijsgarantie op alle producten die ze kopen. Black Days-prijsgarantie betekent: als je nu een
product koopt bij HiFi Klubben en dit product is tijdens Black Days bij ons goedkoper, dan kun je tot 2 december langskomen in een van onze winkels en krijg je het prijsverschil terug. Je hoeft alleen maar het bonnetje mee te nemen.
TERUGBRENGEN WANNEER JE WILT
Het consumentenrecht bepaalt dat een artikel in dezelfde staat moet worden teruggebracht als toen het werd gekocht. Ook moet je het aankoopbewijs kunnen overhandigen. Maar afgezien daarvan mag je het artikel natuurlijk uitpakken en uitproberen. Hiervoor heb je bij HiFi Klubben 60 dagen de tijd.
Je kunt binnen deze 60 dagen het artikel uiteraard (voorzichtig) gebruiken zodat je kunt bepalen of het is wat je ervan verwacht. Is het artikel op een andere manier gebruikt, is het artikel beschadigd, of wordt deze incompleet geretourneerd, dan behouden we ons het recht voor om hiervoor kosten in rekening te brengen en krijg je minder dan het aankoopbedrag terug.
Als je spijt hebt van je aanschaf, lever je het artikel weer in bij een van onze winkels of je stuurt het terug naar de webshop. Je kunt daartoe gebruik maken van het retourformulier.
Wie betaalt de retourkosten?
Het is altijd gratis om artikelen in onze winkels te retourneren, maar als je het naar ons wilt opsturen, ben je zelf gedeeltelijk verantwoordelijk voor de kosten.
Als je het antwoordnummer van het retourformulier gebruikt, of je besteling na verzending weigert (of niet afhaalt), brengen we hiervoor € 5,- per pakket in rekening. Dit bedrag wordt automatisch in mindering gebracht op je aankoopbedrag.
Klik hier om het retourformulier te downloaden.
Let op! Als je gebruik maakt van het antwoordnummer is de retourzending niet verzekerd. Als je liever zelf de retourzending wilt regelen, of wilt betalen voor een verzekerde zending, staat je dat vrij. Stuur in dat geval je pakket naar onderstaand adres:
HiFi Klubben Retouren
Uiterwaardenstraat 132
1079 CH Amsterdam
Grotere artikelen (Tv’s, zware/grote luidsprekers, enz.…) die vanwege de omvang of het gewicht niet geretourneerd kunnen worden via het antwoordnummer van PostNL kunnen via een koeriersdienst door ons worden opgehaald. De kosten voor deze retourzending zijn € 75 per item/zending. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Je hoeft ons niet te vertellen waarom je het artikel terugstuurt – maar we willen het natuurlijk wel graag weten. Dan kunnen we je in de toekomst namelijk nog beter helpen.
Terugbetaling
De terugbetaling wordt uitgevoerd op dezelfde manier als je betaalt hebt.
Let op, in de winkels kunnen we geen contant geld teruggeven. Het aankoopbedrag, met eventuele frankeerkosten, wordt zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding teruggestort op de bankrekening of creditcard waarmee de betaling bij aankoop gedaan is. We mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Als we een artikel retour ontvangen waarbij er aantoonbare schade of slijtage is ontstaan, bijvoorbeeld door verkeerd gebruik of als je te ver gaat in het uitproberen, dan zijn we genoodzaakt om deze ontstane schade te verrekenen met het retourbedrag.
Garantie en reparatie
Tip: bewaar de dozen
Als je de mogelijkheid hebt hopen we dat je de dozen van je nieuwe apparatuur wilt bewaren. Dan zijn ze beter beschermd, bijvoorbeeld als je gaat verhuizen of ze laat repareren. En bewaar je aankoopbewijs – dan kun je het gratis laten repareren binnen de garantieperiode, mocht dat nodig zijn. Als je lid bent van onze klantenclub, vind je je aankoopbewijzen ook onder ‘Mijn pagina’ op onze website.
Vraag het aan de klantenservice
Heb je nog vragen over onze artikelen of retourzendingen? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur een e-mail. We staan altijd voor je klaar.
Klik hier voor alle contact info over de klantenservice
Onze volledige verkoopvoorwaarden vind je hier
Lever je oude apparaten in - voor een beter milieu
Bij alle winkels van HiFi Klubben kun je terecht om je oude electronische (bruingoed) apparaten zoals een TV, versterker, dvd- of cd-speler, luidsprekers enzovoorts in te leveren.
Als je een oud elektrisch apparaat inlevert in onze winkel, is dit niet het einde. Het is een nieuw begin. Door apparaten te recyclen tot nieuwe grondstoffen, kunnen nieuwe producten worden gemaakt. Zo ontstaat een cirkel van produceren, gebruiken, inleveren, recyclen en wederom produceren.
HiFi Klubben werkt hiervoor samen met Wecycle, de stichting zonder winstoogmerk die in Nederland de inzameling en recycling van e-waste regelt.