EXTRA GARANTIE VOOR LEDEN
Bij HiFi Klubben hebben we een uitgebreid assortiment met de beste audio- en videoproducten die je maar kunt vinden, en waar je nog jarenlang plezier van zult hebben. En dus geven we je altijd een betere garantie dan wettelijk verplicht is. Als je iets bij HiFi Klubben koopt, krijg je minstens de wettelijke garantie op alle producten, of je nu lid bent of niet.
En als je lid wordt van de HiFi Klubben-klantenclub, dan krijg je als lid 5 jaar volledige ledengarantie op al je hifi-aankopen – en 10 jaar garantie op geselecteerde luidsprekers.
Binnen de garantieperiode worden al je producten gratis gerepareerd. Als reparatie niet mogelijk is, wordt het product vervangen door een identiek product. En als dat niet meer verkrijgbaar is, wordt het vervangen door een gelijkwaardig product.
Lid worden (en zijn) is helemaal gratis! In ruil daarvoor krijg je – naast dus de extra garantie – onze digitale nieuwsbrief met speciale aanbiedingen voor leden, prijsvragen, leuke evenementen enz.
Bekijk alle voordelen en meld je nu aan als lid
5 jaar garantie op geselecteerde Samsung TV's
Momenteel ontvang je bij aankoop van een 2024 Nederlandse Samsung (Lifestyle) TV als consument 5 jaar garantie en een entertainmentpakket ter waarde van meer dan €100,-. Dit houd in dat je 3 jaar extra garantie ontvangt (bovenop de standaard 2 jaar fabrieksgarantie). Deze promotie is enkel beschikbaar voor consumenten die woonachtig zijn in NL en voor aankopen gedaan tussen 8 mei 2024 en 31 maart 2025.
Bekijk hier de modellen en lees er meer over.
REPARATIE
Het is altijd vervelend als een product dat je bij ons hebt gekocht kapotgaat of niet perfect werkt, maar wij staan klaar om je te helpen. Als er iets mis is, neem dan altijd contact op met onze klantenservice voordat je het product naar ons terugstuurt. En je kunt natuurlijk ook altijd terecht in een van onze winkels. Vaak kan het probleem eenvoudig worden opgelost zonder dat het product gerepareerd hoeft te worden. Dat scheelt tijd en grondstoffen.
Als het product toch kapot is, zorgen wij ervoor dat het zo snel mogelijk wordt gerepareerd. Onze klantenservice staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden en je te helpen met het opsturen van defecte producten.
We hebben een eigen technische dienst waar we reparaties snel en professioneel uitvoeren. Je kunt je producten natuurlijk ook bij ons laten repareren als de garantie al verlopen is.
Als je enigszins de mogelijkheid hebt, raden wij je aan de originele verpakking van je nieuwe product te bewaren. Als je het later een keer moet versturen, weet je zeker dat er geen krassen op kunnen komen of dat het op een andere manier beschadigd kan raken. Natuurlijk moet je ook de aankoop bon goed bewaren, maar niet bij de apparatuur (dit in geval van diefstal).