Eigenlijk heeft iedereen wel een verhaal over HiFi Klubben. Een collega heeft een broer die uit zijn studentenkamer werd gezet nadat hij een paar gigantische Cerwin Vega-luidsprekers kocht. Of iemand heeft een neef die al 40 jaar bij HiFi Klubben komt en alle oude klassiekers in zijn garage heeft verzameld. Weer iemand anders vond twee Bowers & Wilkins-luidsprekers van 82 kilo per stuk de perfecte oplossing voor een kamer van 20 vierkante meter. Er is geen tweede hifi-keten waar zo veel mensen een mening over hebben en die al zo veel jaren audiofreaks en -liefhebbers weet te trekken – zowel vriend als vijand.
Het verhaal van HiFi Klubben is het verhaal van innovatieve marketing en ‘marktverstoring’, lang voordat deze twee termen bestonden. En helemaal in lijn met het karakter van onze oprichter, doen wij niet aan opgeblazen ego’s en borstklopperij. Ons succes is dat we al 40 jaar vechten om onze klanten zo goed mogelijk geluid voor hun geld te geven.